Julius Meinl. Iedvesma poēzijai no 1862. gada

Kafija Julius Meinl

Pateicoties milzīgajai pieredzei un zināšanām, kas iegūtas visu 150-gadu laikā, mēs Julius Meinl varējām apmierināt katru atsevišķi ņemtu darba posmu ķēdītē „no kafijas grauda līdz kafijas tasei”.

Lai apmierinātu katru kafijas cienītāju, mēs izstrādājām plašu kafijas brendu līniju. Mūsu asortimentā piedāvātas kafijas pozīcijas priekš katra, kā HORECA segmenta, tā arī priekš  RETAIL segmenta.

Kafija HoReCa segmentam

Kafijas Julius Meinl asortiments HoReCa segmentam, noderēs restorāniem, kuri saviem viesiem vēlas piedāvāt augstu kvalitāti, doto kafijas garšu un mūsdienīgu dizainu. Kafijas pupiņas – brendi un daudzas šķirnes, malta, dažāda veida grauzdējuma, maluma un fasējuma...Vienkārši izvēlieties to, kas domāta tieši Jūsu biznesam!

Dizains: tradīcijas un inovācijas

Kafijas iepakojums – tā ir svarīga produkta veidojošā, kura ne tikai aizsargā kafiju no garšas un smaržas zaudēšanas, bet arī attiecīgi, zaudē savas īpašības, kā arī tas var kļūt par Jūsu uzņēmuma dizaina elementu. Matteo Tuns, dizainers ar pasaulē atpazīstamu vārdu, priekš Julius Meinl izstrādāja iepakojumu, pamatojoties uz trijiem galvenajiem momentiem:

  • dzeja
  • mantojums
  • mūsdienīgums

Tūns bija iedvesmots no tā sauktajām „Vīnes darbnīcām” (Wiener Werkstätte) –  mākslinieciskiem virzieniem, ko dibināja Josefs Hofmanis 1903.gadā Vīnē. Savos darbos Matteo izmantoja dizaina elementus, kas ir tipiski šim stilam.

Uzzināt vairāk par HoReCa

Kafija priekš RETAIL

Kafijas Julius Meinl asortimenta virkne, kas piedāvāta mazumtirdzniecībai, ir ļoti plašs: no demokrātiskiem kafijas brendiem brokastīm līdz īpašiem espresso brendiem, ekskluzīvām mono kafijas šķirnēm un mūsu atjaunotajai kapsulu līnijai. Vienkārši, mēs darām visu, lai apmierinātu garšu katram konkrētam patērētājam.

Dizains – māksla un dzeja

Mūsu produkcijas līnijas iedvesmojošo dizainu izstrādāja slavenais dizainers Matteo Tuns 2010.gadā. Atšķirībā no līnijas HoReKa, poētiskais, elegantais un izmeklētais savā neparastumā dizains, kļuva par iedvesmas rezultātu diviem sasniegumiem mākslā:

  • Vīnes modernisms
  • Minimālisms

Matteo Tuns savienoja tipiskos abu stilu elementus – izliektās līnijas un zelta elementus.

Uzzināt vairāk par Retail